Loonadministratie

De loonadministratie is een gevoelig onderdeel van uw onderneming dat veel specifieke kennis vereist. U als werkgever bent wettelijk verplicht een loonadministratie te voeren. Dit geldt voor rechtspersonen, maar ook als u eigenaar bent van een eenmanszaak en personeel in loondienst heeft.

ONLINE INZICHT

Wij stellen periodiek de volgende gegevens beschikbaar:

  • Loonstroken
  • Loonjournaalposten (eventueel directe koppeling met loonadministratie
  • Aangifte loonheffingen
  • Betaallijsten
  • (Verzamelloon)staten
  • Overzichten op maat

Wij nemen graag de gehele loonadministratie voor u uit handen, van de aanmelding van nieuwe medewerkers tot het berekenen van salarissen en het verstrekken van loonstroken. Het voeren van een salarisadministratie gaat verder dan alleen het eindresultaat, namelijk het loonstrookje voor de werknemer. Het is een integraal onderdeel van uw personeelsbeheer en daarom bieden wij als beloningsadviseurs ondersteuning bij alle aspecten die daarbij komen kijken. Onze specialistische kennis van wetgeving, personeelszaken, arbeidsrecht, sociaal verzekeringsrecht en loonbelasting stelt ons in staat om u van waardevol advies te voorzien. Zo kunt u erop vertrouwen dat uw loonadministratie bij ons in goede handen is en u zich kunt concentreren op uw kernactiviteiten.